Kampania reklamowa Hortex w Rosji
Przebiegająca pod hasłem 'Hortex ofiarowuje zdrowie i radość' kampania ma na celu wzrost sprzedaży i udziałów produktów Hortex oraz umocnienie wizerunku marki Hortex.
Kampania ruszyła w drugiej połowie lutego i potrwa do kwietnia br. Wstępne szacunki z marca br. świadczą o zdecydowanym wzroście sprzedaży mrożonek Hortex w Rosji.
„Kampania reklamowa w Rosji ma do spełnienia dwa główne cele – budować świadomość nowych produktów Hortex wprowadzanych na dynamicznie rozwijający się rynek rosyjski oraz umacniać wizerunek marki Hortex” – powiedział Andrzej Izraelski, dyrektor marketingu należącej do Hortex Holding S.A. spółki Polski Ogród, producenta mrożonek Hortex.
Kampania skierowana jest do kobiet w wielu 25-45 lat, mieszkanek dużych miast, o dochodach powyżej średniej, z wykształceniem co najmniej średnim, które lubią eksperymentować w kuchni i są otwarte na wszelkie nowości.
Kampania opiera się na reklamie telewizyjnej o zasięgu regionalnym wspartej reklamą w prasie kobiecej. Kampania telewizyjna została skoncentrowana w pięciu głównych aglomeracjach Rosji.
W kampanii zostały wykorzystane dwa spoty – 30-sekundowy i 15-sekundowy autorstwa agencji Papagayo. Za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy ZAO "Partner Creative Ltd." (TBWA).
Reklamy prasowe promujące mrożonki Hortex na rynku rosyjskim ukazują się w marcu i kwietniu br. w głównych rosyjskich magazynach kobiecych.
Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa Hortex w Rosji