Kampania prasowa tradycyjnych deserów Delecta
Od października do listopada br. potrwa kampania prasowa kisieli i budyniów marki Delecta.
Celem kampanii jest przypomnienie konsumentom o tradycyjnych deserach, doskonale znanych i kojarzonych przez każdego z okresu dzieciństwa i ciepłem rodzinnego domu.
Grupę docelową stanowią kobiety mające rodzinę, odpowiedzialne za zakupy, mieszkanki średnich i mniejszych miast, których dochody są na średnim poziomie.
Działania reklamowe dla kisieli i budyniów przyrządzanych w klasyczny sposób obejmą publikacje na łamach prasy kobiecej (Pani Domu, Chwila dla Ciebie, Mamo to ja, Tele Tydzień) oraz insert produktu w Pani Domu.
Kreację layoutu rekalmy przygotowała Agencja Reklamowa Red8, a zakup mediów powierzono domowi mediowemu Starcom.
Dołącz do dyskusji: Kampania prasowa tradycyjnych deserów Delecta