SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania prasowa tradycyjnych deserów Delecta

Od października do listopada br. potrwa kampania prasowa kisieli i budyniów marki Delecta.

Celem kampanii jest przypomnienie konsumentom o tradycyjnych deserach, doskonale znanych i kojarzonych przez każdego z okresu dzieciństwa i ciepłem rodzinnego domu.

Grupę docelową stanowią kobiety mające rodzinę, odpowiedzialne za zakupy, mieszkanki średnich i mniejszych miast, których dochody są na średnim poziomie.

Działania reklamowe dla kisieli i budyniów przyrządzanych w klasyczny sposób obejmą publikacje na łamach prasy kobiecej (Pani Domu, Chwila dla Ciebie, Mamo to ja, Tele Tydzień) oraz insert produktu w Pani Domu.

Kreację layoutu rekalmy przygotowała Agencja Reklamowa Red8, a zakup mediów powierzono domowi mediowemu Starcom.

Dołącz do dyskusji: Kampania prasowa tradycyjnych deserów Delecta

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl