Kampania Eski
Ruszyła kampania wizerunkowa Eska Music Awards 2005
22 kwietnia br. w Łodzi zostaną wręczone statuetki EMA artystom cieszącym się największą popularnością wśród słuchaczy Radia Eska.
Finałową Galę, którą pokaże telewizja Polsat poprzedza kampania wizerunkowa.
Reklamy prasowe zapowiadające tę największą obecnie w branży imprezę muzyczną publikowane są m.in. w miesięczniku „Glamour”, „Bravo”, „Bravo Girl”, tygodniku „Gala” i „Wprost” oraz w „Super Expressie”.
Spoty telewizyjne Eska Music Awards zostaną wyemitowane w Polsacie oraz muzycznej telewizji VIVA.
Na kilka dni przed Galą EMA 2005 na ulicach Warszawy i Łodzi pojawią się plakaty promujące to muzyczne wydarzenie.
Kreację kampanii przygotował dział promocji sieci Radia Eska.
Za realizację spotów telewizyjnych, animację i grafikę komputerową odpowiada łódzkie studio Gardia.
Dołącz do dyskusji: Kampania Eski