SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania Bonux w autobusach PKS

Trwa kampania proszku do prania Bonux realizowana przez Business Consulting Media Miejskie na autobusach PKS.

W kampanii wykorzystany został format plakat - reklama na folii samoprzylepnej formatu A3 użyta w sposób niestandardowy - wraz z doklejonym wobblerem w postaci pachnącej zawieszki.

Jest to pierwsza w historii reklama środku piorącego w autobusach PKS o takim zasięgu. Adresowana do mieszkańców małych i średnich miejscowości, wsi i trerenów podmiejskich. Autobusy PKS kursują  kilkanaście godzin dziennie realizując przewozy pasażerskie. Trasy te nie są nasycone przewoźnikami. Dzięki temu mieszkańcy tych miejscowości mogą zetknąć się z reklamą w otoczeniu zwykle pozbawionym innych form reklamy zewnętrznej. Podstawowym kryterium doboru tras była ich długość w celu maksymalnego budowania zasiegu.

Kampanię zlecił dom mediowy MediaCom, a kreację przygotowała agencja MSU Publishing.

Dołącz do dyskusji: Kampania Bonux w autobusach PKS

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl