Kampania Bonux w autobusach PKS
Trwa kampania proszku do prania Bonux realizowana przez Business Consulting Media Miejskie na autobusach PKS.
W kampanii wykorzystany został format plakat - reklama na folii samoprzylepnej formatu A3 użyta w sposób niestandardowy - wraz z doklejonym wobblerem w postaci pachnącej zawieszki.
Jest to pierwsza w historii reklama środku piorącego w autobusach PKS o takim zasięgu. Adresowana do mieszkańców małych i średnich miejscowości, wsi i trerenów podmiejskich. Autobusy PKS kursują kilkanaście godzin dziennie realizując przewozy pasażerskie. Trasy te nie są nasycone przewoźnikami. Dzięki temu mieszkańcy tych miejscowości mogą zetknąć się z reklamą w otoczeniu zwykle pozbawionym innych form reklamy zewnętrznej. Podstawowym kryterium doboru tras była ich długość w celu maksymalnego budowania zasiegu.
Kampanię zlecił dom mediowy MediaCom, a kreację przygotowała agencja MSU Publishing.
Dołącz do dyskusji: Kampania Bonux w autobusach PKS