Jesteś inteligo?
3 grudnia wystartowała pierwsza od półtora roku kampania reklamowakonta Inteligo i produktów finansowych oferowanych w ramach konta.
Kluczowym przekazem kampanii "Jesteś inteligo?" jest wygodakorzystania z internetowego konta Inteligo oraz wygoda zakupówproduktów inwestycyjnych i ubezpieczeniowych online. Wsparciemprzekazu jest informacja o zdobyciu przez Inteligo pierwszegomiejsca w rankingu banków w Internecie, przeprowadzonym przeztygodnik Newsweek w 2007 roku. Inteligo odświeża w ten sposób swójwizerunek.
Kampania trwa dwa tygodnie i będzie przeprowadzona na witrynachtakich jak: www.gazeta.pl,www.tvn24.pl, www.polki.pl, www.radiopin.pl, www.salon24.pl, www.wirtualnemedia.pl, www.antyradio.pl, www.gildia.pl, www.dziennik.pl, www.newsweek.pl, www.parkiet.com. Użyto formatów:doublebillboardy, billboardy, top layery i rectangle.
Kreacje przygotowała agencja Scholz&Friends Warszawa,zakupem mediów zajęła się agencja ARBOmedia.
Konto Inteligo od 1 listopada 2002 prowadzone jest przeznajwiększy polski bank, PKO Bank Polski.
Dołącz do dyskusji: Jesteś inteligo?