Jaguar w tvn 24 i tvn turbo
Kampania spotowa Jaguara tylko w TVN24 i TVN Turbo
Dystrybutor samochodów marki Jaguar, firma JLR Polska/Jaguar Poland rozpoczęła w połowie sierpnia kampanię spotową, promującą dwa modele tej marki: Jaguara X-TYPE (AWD) i Jaguara S-TYPE Twin Turbo. Oprócz prezentacji dwóch modeli samochodów celem kampanii jest subpromocja nowej strony internetowej www.jaguar.pl . Spoty Jaguara emitowane będą przez sześć tygodni tylko w TVN24 i TVN Turbo. Jest to pierwsza kampania telewizyjna tej marki w polskiej telewizji. Pomimo tego, że komunikacja marketingowa marki Jaguar opiera się głównie na wysublimowanych działaniach z zakresu public relations, dystrybutor tej marki na Polskę zdecydował się na kampanię spotową w TVN24 i TVN Turbo.
"Wybór stacji TVN24 na medium reklamy dla prestiżowej marki Jaguar wynika z tego, że jest dedykowana określonej grupie odbiorców doskonale wpasowującej się w profil i cel komunikacji Jaguara" - wyjaśnia dyr. marketingu Jaguar Poland Piotr Leksiński. "Ważnym elementem przemawiającym za wyborem tej stacji był fakt wysokiej oglądalności TVN24 w późnych godzinach wieczornych, szczególnie przez odbiorców najbardziej przez Jaguara pożądanych - właścicieli firm, prezesów, managerów, którzy dopiero o tej porze mają chwilę czasu na "dawkę" wiadomości z kraju i ze świata" wyjaśnia Piotr Leksiński.
Dołącz do dyskusji: Jaguar w tvn 24 i tvn turbo