SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

IQ Marketing dla Reckitt Benckiser

Agencja IQ Marketing (Poland) podpisała umowę z firmą Reckitt Benckiser

Agencja IQ Marketing (Poland) podpisała umowę z firmą Reckitt Benckiser dotyczącą współpracy w zakresie obsługi kampanii BTL organizowanych dla marek firmy.

Dotychczas wspólnie opracowano i przeprowadzono kilka kampanii promocyjnych.

W pierwszym kwartale b.r. dla marki Bryza w największych KA w Polsce realizowana była promocja sprzedaży pod hasłem "Bryza Angels". Akcja promocyjna poza animacją sprzedaży i mechanizmem buy & get otrzymała szerokie wsparcie w postaci ekspozycji produktowych i niestandardowych materiałów POS. Celem prowadzonych działań był wzrost sprzedaży oraz przedstawienie nowości marki Bryza - proszku z płatkami mydła. Kampania była uzupełnieniem działań ATL prowadzonych dla marki.

Pod parasolem programu lojalnościowego Złota Liga skierowanego do wyselekcjonowanej grupy punktów handlu tradycyjnego do końca maja b.r. prowadzone były działania wspierające marki Air Wick, Perła, Calgonit, Calgon, Vanish, Cillit i Mortein. Celem programu był wzrost sprzedaży, stworzenie pożądanych standardów ekspozycji produktów oraz rozpoczęcie budowania relacji z kluczowymi klientami firmy Reckitt Benckiser w tym segmencie rynku. Program oparty był na mechanizmie zbierania punktów, które delaliści wymienią na wybrane przez siebie nagrody. W celu maksymalizacji wyników i uatrakcyjnienia programu w oczach detalistów sklepy zostały podzielone na homogeniczne grupy, dla których przygotowano indywidualne nagrody i zasady uczestnictwa. Dodatkowo program wsparty został akcją wyprzedażową "Wiosenne porządki", opartą na promocji buy & get, przeprowadzoną w okresie przedświątecznym i skierowaną do finalnych klientów.

Dla marki Vanish w marcu i kwietniu br. realizowana była promocja sprzedaży skierowana do właścicieli punktów detalicznych prowadzących sprzedaż chemii gospodarczej. Kampania miała na celu poszerzenie asortymentu Vanish dostępnego w sklepach handlu tradycyjnego. Kupując wyznaczone zestawy produktów sklepy otrzymywały specjalnie dla nich wyprodukowane nagrody.

Aktualnie marka Vanish jest wspierana przez eventy promocyjne pod hasłem "Różowy Świat bez Plam" odbywające się w sieciach hipermarketów w całej Polsce. Klient i agencja zdecydowali się w tym przypadku na przełamanie obowiązującej na rynku konwencji związanej z prowadzonymi dotychczas animacjami, zarówno na poziomie wykorzystywanych mechanizmów jak i komunikacji. Stworzony został "show" mający na celu przedstawienie Vanish'a jako najlepszego specjalistę w usuwaniu plam. Wartości marki zostały uosobione poprzez postać Eksperta Vanish doskonale znającego tajniki szybkiej i skutecznej likwidacji uciążliwych plam. Akcji towarzyszy konkurs skierowany do klientów poszczególnych hipermarketów, w których prowadzona jest promocja.

W czerwcu rozpoczęła się kampania promocyjna dla Vanish Oxi Action pod hasłem "Ogólnopolski Test Skutecznego Odplamiania", w ramach której do wybranych polskich gospodarstw domowych trafił specjalny telegram z próbką odplamiacza Vanish Oxi Action Max oraz ulotką informującą o produkcie i towarzyszącym konkursie.

Dołącz do dyskusji: IQ Marketing dla Reckitt Benckiser

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl