Internetowy sukces
Ogromne zainteresowanie Przystankiem Woodstock w Internecie
Organizatorzy podsumowali internetowe efekty, zakończonego tydzień temu Przystanku Woodstock.
Jak wynika z tych danych w ciągu dwóch dni Przystanku Woodstock strony internetowe zanotowały 52 tysiące wizyt, wyświetlane były blisko 239 tys. razy.
Transmisję oglądało w ciągu dwóch dni blisko 70 tys. ludzi.
W czacie wzięło udział już od wtorku 27 lipca 20 tys. osób a w woodstockowej galerii znalazło się 1651 zdjęć.
Opublikowano 88 nowinek na gorąco opisujących wszystkie woodstockowe wydarzenia, wraz ze zdjęciami, a wszyscy artyści, którzy grali na dużej scenie, znaleźli później chwilę na spotkanie z czatownikami.
Wielkie dzięki kieruję w stronę całej ekipy WOŚP Internet oraz w stronę firmy Noria, dzięki której wszystko działało a na pole woodstockowe doszedł kabel, po którym my później wysyłaliśmy dla Was wszystkie wiadomości. Wielkie dzięki też dla RealNetworks, bo dzięki nim mogliście cały koncert w Internecie wysłuchać i obejrzeć - czytamy w komunikacie nadawcy.
Dołącz do dyskusji: Internetowy sukces