Innowacyjne drukowanie w kolorze
Konica Minolta realizuje ogólnopolską akcję reklamową utrwalającą wizerunek firmy jako dostawcy urządzeń cyfrowych do druku kolorowego.
Hasło „Innowacyjne drukowanie w kolorze” będzie motywem przewodnim działań reklamowych firmy Konica Minolta mających na celu wzmocnienie wizerunku firmy jako dostawcy urządzeń do druku w kolorze. O tym, że Konica Minolta koncentruje się obecnie na rozwiązaniach dla środowiska biznesowego, będą przypominać m.in. reklamy, które ukażą się na pierwszych stronach „Rzeczpospolitej”, „Gazety Wyborczej”, „Pulsu Biznesu” oraz „Gazety Prawnej” w okresie od 8 marca do 7 kwietnia 2007 roku.
„Zależy nam na utrwaleniu nowego spojrzenia na markę Konica Minolta” - mówi Grzegorz Bluszcz, Dyrektor Marketingu Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o. „Dotychczas nasza firma kojarzyła się przede wszystkim z aparatami fotograficznymi, jednak prawie rok temu zrezygnowaliśmy z tego obszaru działalności, koncentrując się na rozwiązaniach do druku i przetwarzania dokumentów. Obecnie podejmujemy działania reklamowe w prasie ogólnopolskiej, poprzez które chcemy wzmocnić wizerunek marki Konica Minolta jako dostawcy urządzeń przeznaczonych do druku w kolorze” – dodaje G. Bluszcz.
Media dobrała i zaplanowała Konica Minolta przy współpracy z domem mediowym Starcom.
Dołącz do dyskusji: Innowacyjne drukowanie w kolorze