SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Influencerzy na polach ziemniaków w ramach kampanii Lay's

Marka Lay's (Frito Lay) w ramach najnowszej kampanii zaprosiła kilku influencerów na pola uprawne ziemniaków. Byli wśród nich m.in. Kasia Węsierska, Jakub Kosel i Dawid Oleszko. 

Marka Lay's w swojej komunikacji udowadnia konsumentom, że za każdym chipsem w paczkach Lay’s kryje się wspaniały ziemniak. 

Teraz marka idzie poszła o krok dalej. Aby pokazać, jak wyjątkowy proces stoi za każdym chipsem Lay’s, zaprosiła na swoje pola uprawne grupę znanych influencerów. Ich wizyta dostarczyła wiele ciekawych informacji. Dowiedzieliśmy się m.in., że tylko 12 spośród 5 000 odmian ziemniaków może stać się chipsem Lay’s, a rocznie marka przeprowadza aż 7 000 kontroli jakości. 

W wizycie na polach ziemniaków oraz u rolników, którzy od pokoleń współpracują z marką, uczestniczyli m.in. Kasia Węsierska (@kasia_wesierska), Jakub Kosel (@jakobkosel), Dawid Oleszko (@roslinnehistorie), Piotr Latała (@zieminiak.tv) oraz ekipa chłopaków z kanału @5sposobow. 

W ramach działań komunikacyjnych marka prowadzi loterię, w której codziennie można wygrać 1 000 zł, a w finale 100 000 zł. Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić paczkę ulubionych chipsów Lay’s i zarejestrować dowód zakupu na dedykowanej stronie.  

Za strategię, koncept kreatywny oraz produkcję materiałów digitalowych odpowiada agencja H2O Creative, natomiast planowaniem i zakupem mediów oraz współpracą z influencerami zajmuje się Zenith. Za organizację i prowadzenie loterii odpowiada agencja Avanti. 


 

Dołącz do dyskusji: Influencerzy na polach ziemniaków w ramach kampanii Lay's

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl