Gruppa66 Ogilvy obsłuży PLL Lot
Propozycja kreatywno-strategiczna oraz rozwiązania mediowe proponowane przez agencję Gruppa66 Ogilvy zostały najwyżej ocenione przez PLL LOT w konkursie na kompleksową obsługę długoterminową marki LOT w Polsce i w Europie
Pod koniec października ub. r. do przetargu zostało zaproszonych 18 agencji reklamowych. W drugim etapie propozycje strategiczno-kreatywne prezentowały: Upstairs Young & Rubicam, DDB Warszawa, Nos/BBDO, McCann-Ericsson Polska, Euro RSCG Warsaw oraz Gruppa66 Ogilvy.
Na ostatniej, krótkiej liście znalazły się Euro RSCG Warsaw, Gruppa66 Ogilvy oraz Upstairs Young & Rubicam, wraz z wybranymi domami mediowymi.
Gruppa 66 Ogilvy obsługiwała markę LOT przez ostatnie 5 lat. LOT jest jedną z 39 marek, które w lutym 2005 roku odebrały nagrodę Superbrands Polska.
Dołącz do dyskusji: Gruppa66 Ogilvy obsłuży PLL Lot