Garnier promuje karnawałowe ceny (wideo)
Rozpoczęła się kampania Garnier reklamująca "karnawałowe ceny" produktów tej marki. Akcja obejmująca telewizję, radio i prasę towarzyszy promocji prowadzonej w sieciach sprzedaży.
Startująca właśnie kampania reklamowa Garnier podkreśla "karnawałowe ceny" produktów tej marki, promując jednocześnie konkurs, w którym za kupienie wybranych z nich i wysłanie SMS-em dokończenia hasła "Dbam o siebie, gdy..." można wygrać wyjazd do Wenecji. W kampanii wykorzystywanych jest kilka wersji spotu, który składa się z 20-sekundowej części zasadniczej i 10-sekundowego przekazu zachęcającego do akcji konsumenckiej prowadzonej w wybranych sieciach sprzedaży.
Rozpoczęta 5 stycznia akcja "Karnawał z Garnierem" obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, Polsat, Polsat 2, TVN, TV4, TVN7, stacje AT Media), radio (m.in. Radio Zet, Eska Warszawa, Karolina Złote Przeboje, Puls Złote Przeboje) oraz prasę (m.in. "Gala", "Wysokie Obcasy", "Przyjaciółka", "Rzeczpospolita", "Gazeta Wyborcza").
Kreację kampanii zaplanowanej do końca stycznia przygotowała agencja reklamowa Publicis, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: Garnier promuje karnawałowe ceny (wideo)