Flash PR pomoże w promocji programu Inkubator Gier
Agencja Flash PR podjęła współpracę z firmą EvoWare, twórcą programu Inkubator Gier. Agencja odpowiadać będzie za stworzenie i realizację strategii wizerunkowej i komunikacyjnej oraz pozyskiwanie sponsorów.
Program Inkubator Gier ma na celu rozwój polskiej sceny twórców gier komputerowych. Powstał w odpowiedzi na rosnące potrzeby małych, niezależnych firm i grup amatorskich, tworzących gry komputerowe na takie platformy jak PC, PlayStation3, Xbox360 oraz Wii. Ma za zadanie dostarczyć dobrze zorganizowanym zespołom, z ciekawym pomysłem na grę, profesjonalne narzędzia, wsparcie techniczne, marketingowe oraz finansowe.
- Agencja Flash PR zajmie się stworzeniem i realizacją strategii wizerunkowej i komunikacyjnej tego nowatorskiego projektu. Ma ona pomóc w dotarciu do grup docelowych oraz w pozyskaniu sponsorów, niezwykle ważnych uczestników programu IG. W oparciu o zaangażowanie sponsorów, dla wielu utalentowanych twórców, powstanie z pewnością możliwość zaistnienia w branży - mówi Dominika Rejmer, dyrektor zarządzający agencji.
Dołącz do dyskusji: Flash PR pomoże w promocji programu Inkubator Gier