Fiat w Biedronkach
Trwa wielka akcja promocyjna Fiat Auto Poland w sieci sklepów detalicznych Biedronka
Akcja, przygotowana i realizowana, przez Mensa BTL, obejmuje ponad 700 sklepów sieci Biedronka.
Klienci Biedronki otrzymali specjalne upusty cenowe na większość modeli FIAT. W komunikacji wykorzystano materiały POS umieszczone w placówkach oraz nadruk na paragonach, a informacja o akcji znalazła się w telewizyjnych spotach reklamowych Biedronki.
Sieci detaliczne są coraz chętniej wykorzystywane jako kanał komunikacji marketingowej przez firmy nie sprzedające w nich swoich produktów i usług.
Kampania Fiat Auto Poland, jako podjęta samodzielnie, nie w powiązaniu z towarem dostępnym na półkach sklepowych, jest wyjątkowa pod względem koncepcji, kompleksowości i zasięgu. Wcześniej Mensa przeprowadzała akcje promocyjne w sieci hipermarketów Kaufland i hurtowniach Selgros dla mi.n.: Telefonii Lokalnej Dialog, TELE2, PKO BP, Górnośląskiego Banku Gospodarczego oraz promocję "Sami Swoi".
Dołącz do dyskusji: Fiat w Biedronkach