Fanex prezentuje SOSiWÓZ - mobilny foodtruck i showroom
Fanex, producent sosów i dodatków gastronomicznych dla branży HoReCa, wprowadził nowy projekt – SOSiWÓZ. Nazwa będąca grą słów łączącą SOS i WÓZ oddaje ideę tego mobilnego konceptu foodtrucka.
Jak opisuje producent, „SOSiWÓZ to niezależna submarka i innowacyjna przestrzeń kulinarna, mająca na celu przyciągnięcie uwagi zarówno profesjonalistów z branży HoReCa, jak i zwiększanie świadomości dotyczącej marki Fanex wśród klientów detalicznych i miłośników street foodu”.
- Chcieliśmy czegoś więcej niż zwykły samochód reklamowy. Zależało nam na nazwie, logo i designie, które od razu przyciągną wzrok i zapadną w pamięć. Myślę, że to się w pełni udało. SOSiWÓZ to wyjątkowy koncept, który nie tylko inspiruje, ale i angażuje. Pozwoli nam także nawiązać relacje z nowymi odbiorcami – mówi Piotr Kubiczek, dyrektor handlowy Fanex.
Za kreatywne opracowanie konceptu odpowiada warszawska agencja Heima Studio, która postawiła na różnorodną kolorystykę inspirowaną barwami etykiet sosów Fanex.
Fanex opisuje SOSiWÓZ jako coś „więcej niż zwykły foodtruck - mobilne miejsce spotkań z produktami Fanex i przestrzeń kulinarnych inspiracji, która jednocześnie odpowiada na rosnący popyt na mobile posiłki”.
SOSiWÓZ stworzono z myślą o kreatywnej prezentacji oferty produktowej Fanex, która trafia do różnych grup odbiorców: od profesjonalistów z branży gastronomicznej, po konsumentów detalicznych. W planach jest regularne uczestnictwo w wydarzeniach branżowych HoReCa, jak również na piknikach i eventach.
Dołącz do dyskusji: Fanex prezentuje SOSiWÓZ - mobilny foodtruck i showroom