eurobank reklamuje kredyt hipoteczny „na kompleksowo” (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa kredytu hipotecznego oferowanego przez eurobank. Akcję przygotowały firmy Brasil, Propeller Film Studio i Starcom.
Kampania kredytu hipotecznego w eurobanku informuje, że w ramach tej oferty dostaje się nie tylko pieniądze na kupno mieszkania, lecz także dodatkowe środki na remont lub wykończenie wnętrz i zwrot kosztów przeprowadzki. W spocie telewizyjnym podkreśla to główny bohater, oprowadzając odbiorców po rozmaicie zaaranżowanych wnętrzach („na orientalnie”, „na pałacowo”, „na bogato”).
Akcja reklamowa - prowadzona pod hasłem „kredyt hipoteczny na kompleksowo” - obejmuje telewizję (stacje główne i tematyczne), internet, kina i outdoor. Kreację kampanii - zaplanowanej do końca maja - przygotowała agencja reklamowa Brasil, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Spot wyreżyserował Marcin Serafin, nakręcił Wit Dąbal, a wyprodukował dom produkcyjny Propeller Film Studio.
Dołącz do dyskusji: eurobank reklamuje kredyt hipoteczny „na kompleksowo” (wideo)