SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Euro RSCG Warsaw dla Peugeot 307

Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię reklamową oferty specjalnej ulepszonej wersji Peugeot 307 pod hasłem "Wyższa wersja w cenie niższej"

Celem kampanii jest poinformowanie o możliwości nabycia wyższej wersji z lepszym wyposażeniem Peugeot 307 za cenę niższej oraz dostępności oferty w kredycie 50/50. Dodatkowo kampania ma zwiększyć sprzedaż wszystkich wersji Peugeot 307.

Pomysły kreatywne odwołują się do wyboru między czymś dobrym, a czymś jeszcze lepszym.  W tej samej cenie można mieć „piękny i nowy” jak również „piękny, nowy i bogaty” model Peugeot 307. Wybór należy do Klienta.

Przygotowaną przez Euro RSCG reklamę telewizyjną stanowi adaptacja międzynarodowego filmy „Zazdrość” o charakterze wizerunkowym, który uzupełniony o animowaną planszę informuje o promocyjnej ofercie marki.

Kampanię stanowi również reklama prasowa, radiowa oraz internetowa, które potrwają do połowy września. Za zakup i planowanie mediów odpowiada OMD.

Dołącz do dyskusji: Euro RSCG Warsaw dla Peugeot 307

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl