SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Edyta Górniak w kampanii reklamowej Cisowianki

Edyta Górniak związała się wizerunkowo z producentem wód mineralnych - Cisowianka - podpisując roczny kontrakt

W poniedziałek 10 maja wystartowała nowa kampania reklamowa wód mineralnych Cisowianka, którą promuje Edyta Górniak. Kampanię przygotowała agencja AnTolos a zakupem mediów zajął się producent wody, czyli Nałęczów-Zdrój Sp z o.o.

Od 10 maja, emitowane są radiowe spoty reklamowe, w których Edyta śpiewająco zachęca do picia tej właśnie wody. Można je usłyszeć m.in. na antenie RMF FM, radia Wawa oraz lokalnego Radia Lublin.

Szczegóły kampanii na chwilę obecną objęte są tajemnicą. Wiadomo jedynie, że kampania obejmuje  stacje radiowe i outdoor.

Jest to pierwsza od 5 lat reklama produktu, w której artystka zgodziła się wziąć udział. Po margarynie, mydle oraz funduszu emerytalnym przyszedł czas na wodę mineralną. Edyta Górniak zawsze powtarzała, że nigdy nie zgodziłaby się reklamować produktu, do którego nie byłaby w pełni przekonana. Zasada ta odnosi się także do reklamowanej przez Nią wody mineralnej.

Na uwagę zasługuje także fakt, iż wspomniana kampania reklamowa wody jest pierwszym przedsięwzięciem, w którym Edyta wzięła udział od czasu narodzin synka Allana.

"Cisowianka" to naturalna woda mineralna z okolic Nałęczowa, jednego z najsłynniejszych polskich uzdrowisk. Okolice te od dawna od dawna cieszą się uznaniem, zwłaszcza tych, którzy odzyskali tu siłę, wewnętrzny spokój i radość życia. Swą nazwę zawdzięcza "Cisowianka" Stefanowi Żeromskiemu, który opisując Nałęczów w "Ludziach bezdomnych" nazwał go Cisami, ze względu na występowanie owych drzew w tych okolicach.

Woda mineralna "Cisowianka", wydobywana jest z głębokości ok. 100 m, od 25 lat z tego samego źródła Drzewce. Posiada charakterystyczną dla wód nałęczowskich, unikalną kompozycję minerałów, z przewagą jonów wapnia i magnezu, a jednocześnie z niską zawartością sodu. Dzięki temu jest wspaniałym składnikiem codziennej diety dla każdej ceniącej zdrowy styl życia osoby. Wapń i magnez stanowią istotny czynnik równowagi elektrolitycznej w organizmie, natomiast niska zawartość sodu pozwala ograniczyć zawartość tego pierwiastka w codziennej diecie.. Ponadto, delikatnie alkaliczny odczyn pH "Cisowianki" - ok. 7,4, czyni ją skutecznym antidotum na problemy wynikające z charakterystycznego dla dietetycznej kultury zachodu, silnie zakwaszającego organizm wpływu spożywanych pokarmów.

Walory dietetyczne i smakowe, oraz wysoka jakość "Cisowianki" zyskały sobie uznanie w kraju i zagranicą.

www.edyta.net  - oficjalna strona Edyty Górniak

Dołącz do dyskusji: Edyta Górniak w kampanii reklamowej Cisowianki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl