SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Edukacyjna kampania Scholla w prasie i TV

Agencja Pegasus Public Relations od kwietnia br. realizuje kampanię Public Relations na rzecz firmy SSL Healthcare

Agencja Pegasus Public Relations od kwietnia br. realizuje kampanię Public Relations na rzecz firmy SSL Healthcare. Oprócz standardowych działań PR, głównym elementem strategii jest kampania edukacyjna. W ciągu dwóch miesięcy od rozpoczęcia współpracy z Pegasus Public Relations 2 mln widzów zobaczyło produkty Scholla w TVP 2 i dowiedziało się, jak prawidłowo dbać o stopy.

Reprezentanci SSL Healthcare wzięli udział w realizowanym na żywo programie TVP 2 "Pytanie na śniadanie", oglądanym głównie przez kobiety - grupę docelową marki Scholl. Występując w roli ekspertów, omówili na antenie problematykę kompleksowej pielęgnacji stóp, zaprezentowali kremy, dezodoranty oraz "idealne buty" Scholl. Telewizja stara się unikać rekomendowania produktów na antenie żeby nie zostać posądzonym o kryptoreklamę, jednak dziennikarze programu "Pytanie na śniadanie" potraktowali informacje o produktach jako obiektywną informację prasową i Scholl jako niezależny ekspert prezentował się przed telewidzami przez blisko godzinę. Udało się tego dokonać przy współudziale Agencji Pegasus Public Relations - informuje nadawca.

"Uczestnictwo w programie dało nam możliwość dotarcia w jednej chwili do 2 milionów widzów z obiektywną informacją o naszych produktach. Program telewizyjny urozmaicił również kampanię edukacyjną już realizowaną przez Agencję w prasie o element interaktywny - rozmowy na żywo z telewidzami programu", powiedział Krzysztof Czarnocki, Product Manager SSL Healthcare.

Scholl jest producentem znanych na całym świecie wysokiej jakości kosmetyków do pielęgnacji stóp, a także leczniczych butów. Firma istnieje od 1904 roku. Obecna jest dzisiaj w 52 krajach na całym świecie. Jako lider, Scholl posiada 41% wartościowego udziału w rynku kosmetyków do pielęgnacji stóp w Polsce.

Dołącz do dyskusji: Edukacyjna kampania Scholla w prasie i TV

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl