Direct Publishing z Reebok
Direct Publishing wydało kolejny magazyn customer publishing dla firmy Reebok Poland.
Pierwsze wydanie „Magazynu RBK” ukazało się w kwietniu w nakładzie 75.000 egzemplarzy.
Jest to pierwszy z zapowiedzianych przez Direct Publishin magazynów wydany tej wiosny.
W stosunku do zeszłorocznej przygotowanej przez Direct Publishing publikacji „Cafe by Reebok”, nakład „Magazynu RBK” wzrósł o 55 tysięcy.
Magazyn dystrybuowany jest w sklepach firmowych Reeboka, fitness clubach i wybranych klubach muzycznych. Jest także wykorzystywany podczas innych działań promocyjnych Reeboka min. „RBK HIP HOP TOUR 2006” , czy też “RBK Basket Music Tour 2006”.
Zagęszczenie przekazów reklamowych w mediach powoduje, iż efekt końcowy publikowanej reklamy jest niewystarczający, a dzięki takiemu wydawnictwu jak „RBK Magazyn” skuteczniej docieramy do klienta, na którym zależy nam najbardziej – mówi Michał Górnicki Marketing Manager Reebok Poland. - Narzędzie jakim jest magazyn tworzony z myślą o marce Reebok daje nam możliwość zaprezentowania różnorodności działań realizowanych przez firmę, a nie jedynie wybiórczą prezentację kolekcji.
Ponadto w świecie GRPsów i standardowych form komunikacji coraz trudniej o działania, które przynoszą efekt i są zapamiętane przez konsumenta. Pomimo, że ta forma dotarcia jest droższa niż zamieszczenie rozkładówki w miesięczniku niewątpliwe będzie dużo lepiej zapamiętana przez konsumenta i może istotnie zmienić jego percepcję marki. Poza tym nieograniczone możliwości kształtowania dystrybucji pozwalają nam dotrzeć do bardziej selektywnie dobranej grupy odbiorców, która żywotnie zainteresowana jest marką sportową.
W obecnie dystrybuowanym numerze „Magazynu RBK” znajdziemy felieton napisany przez Natalię i Paulinę Przybysz – Sistars; a także wywiad z Maciejem Kurzajewskim, znanym dziennikarzem sportowym. Na uwagę zasługują także portrety osób biorących udział w kampanii Reeboka „I am what I am”.
Dołącz do dyskusji: Direct Publishing z Reebok