'Detektyw' w portfolio Ad Meritum
Ad Meritum rozpoczął współpracę z miesięcznikiem 'Detektyw', który wydawany jest przez Przedsiębiorstwo Wydawnicze Rzeczpospolita.
W bieżącym roku magazyn obchodzi 20-lecie istnienia. Agencja będzie wspierać tytuł w pozyskiwaniu reklamodawców kampanii m.in. z branży konsumenckiej, ubezpieczeniowej i bankowej. Numer majowy, który ukaże się na rynku pod koniec kwietnia będzie wzbogacony o strony reklamowe drukowane w kolorze. Ich sprzedażą zajmie się Marcin Anduła – specjalista ds. reklamy, Ad Meritum
„Detektyw” jest najstarszym i najpopularniejszym na rynku prasowym czasopismem rozrywkowym o tematyce sensacyjno-kryminalnej. Po tytuł sięgają zarówno kobiety jak i mężczyźni, w wieku 30-50 lat, mieszkańcy miast głównie ze średnim wykształceniem.
Pismo kolportowane jest przez RUCH, salony prasowe EMPiK, prywatnych kolporterów, sieci supermarketów: Carrefour, Geant, Auchan, Tesco, Żabka oraz za pośrednictwem stacji benzynowych. „Detektyw” dociera również do USA i Kanady.
Miesięcznik należy do ZKDP, a jego średni nakład to 290 000 egz.
Dołącz do dyskusji: 'Detektyw' w portfolio Ad Meritum