"Claudia" umacnia pozycję
"Claudia" od wydania lipcowego ma zmienioną kampanię promocyjną i notuje rekordy sprzedaży.
Znane aktorki Grażyna Wolszczak, Ewa Kasprzyk i Katarzyna Cichopek, polecają czytanie "Claudii" w spotach telewizyjnych.
- W/w gwiazdy kojarzone są z popularnymi polskimi serialami. Dzięki temu zabiegowi chcemy ocieplić przekaz reklamowy "Claudii", który do tej pory bazował na poradnictwie. Nie odchodzimy od tego komunikatu, ale dodatkowo poprzez znane twarze polecamy lekturę "Claudii". Przekaz reklamy miesięcznika brzmi - "Claudia", lubię ją czytać" - czytamy w informacji przesłanej wortalowi Wirtualnemedia.pl.
Od wydania lipcowego "Claudia" rozpoczyna dla swoich czytelniczek specjalną akcję kosmetyczno-medyczno-urodową (program pielęgnacyjny) jakiej jeszcze nie było: "10 lat mniej w 10 dni". Dla wybranych pań, najlepsi specjaliści w dziedzinie dermatologii, estetyki , stomatologii przygotowali zabiegi odmładzające. Fryzjerzy i styliści dobiorą im odpowiednią fryzurę i makijaż oraz styl ubierania.
W wydaniu sierpniowym "Claudii" (na rynku 15 lipca) ukaże się Plebiscyt "Claudii" i organizatora Oskarów Mody New Look 2005 na najlepiej ubraną osobę publiczną w następujących kategoriach: aktorka, aktor, piosenkarka, osobowość telewizyjna: kobieta i mężczyzna.
W/w działania redakcyjno-marketingowe mają na celu zwiększanie grupy lojalnych czytelników jak i pozyskiwanie nowych.
Z danych wydawca wynika, że sprzedaż wydania czerwcowego "Claudii" przekroczyła 500.000 egzemplarzy.
Dołącz do dyskusji: "Claudia" umacnia pozycję