Call Center Poland dla CowParade Warsaw 2005
Call Center Poland obsługuje infolinię największej wystawy sztuki publicznej w Polsce - CowParade Warsaw 2005
Latem 2005 Warszawa dołączy do grona światowych metropolii prezentujących CowParade. CowParade Warsaw to miliony widzów, setki artystów, sponsorzy i ponad sto rzeźb krów na ulicach miasta. W zakresie obsługi infolinii tej największej publicznej wystawy w Polsce, głównym dostawcą usług oraz sponsorem została firma Call Center Poland. Głównym mecenasem wystawy jest Bank BPH.
Od początku marca, pod warszawskim numerem infolinii 0-22 444 00 88, firmy i instytucje zainteresowane sponsorowaniem wystawy mogą otrzymać wszystkie niezbędne informacje. Infolinia przeznaczona jest również dla artystów, którzy chcą zgłosić swoje prace do projektu, uzyskać informacje nt. regulaminu, terminów składania zgłoszeń wymagań technicznych oraz uzyskać odpowiedzi na wszystkie pytania. Od lipca br. infolinia pełnić będzie również funkcję numeru, pod którym warszawiacy będą mogli zgłaszać ewentualne uszkodzenia prac eksponowanych na ulicach miastach.
Do wpółpracy zaprosiliśmy firmę Call Center Poland, gdyż wiedzieliśmy, że przy projekcie tej skali potrzebne nam będzie wsparcie firmy o dużym doświadczeniu i szerokich kompetencjach w zakresie usług telemarketingowych - powiedział Tomasz Lis, CowParade Polska.
Cieszymy się, że mogliśmy wesprzeć projekt CowParade oferując usługi naszego wielokanałowego centrum obsługi klienta - powiedziała Katarzyna Swatowska, Dyrektor Marketingu i PR Call Center Poland SA. - Takie połączenie sfery artystycznej z biznesową jest niestety mało popularne w Polsce. Z tym większą przyjemnością odpowiedzieliśmy na zaproszenie CowParade Polska. Wierzymy, że obsługa infolinii przez CCP przyczyni się do powodzenia projektu CowParade Warsaw 2005 - dodała Swatowska.
Infolinia CowParade Warsaw jest jednym z kluczowych elementów komunikacji z uczestnikami wydarzenia. Żeby wystawa na ulicach Warszawy była przynajmniej tak liczna jak w Nowym Jorku, Londynie, Tokio, Sydney, Pradze czy Sztokholmie niezwykle ważny jest udział sponsorów. To ich wsparcie finansowe zadecyduje o ostatecznym kształcie CowParade w Warszawie. Każda krowa, żeby dołączyć do stada na ulicy, musi znaleźć swojego sponsora. Dlatego też organizatorzy zwracają się z gorącym apelem do firm i instytucji o aktywny udział w tworzeniu największej wystawy sztuki, jaka odbędzie się tego lata w Warszawie.
Dołącz do dyskusji: Call Center Poland dla CowParade Warsaw 2005