Broker FM modyfikuje strukturę działu reklamy
Z początkiem nowego roku dział reklamy Broker FM, zarządzany przezdyrektora generalnego sprzedaży Jarosława Hendzla, składać siębędzie z czterech działów.
W nowej strukturze dział reklamy składać się będzie z: działusprzedaży agencyjnej, zarządzanego przez Dariusza Woźniaka,odpowiedzialnego za współpracę z agencjami i domami mediowymi;działu sprzedaży bezpośredniej, zarządzanego przez Ewę Tenczyńską,odpowiedzialną za współpracę z klientami bezpośrednimi, działusponsoringu i akcji specjalnych, zarządzanego przez Annę Machnicką,działu marketingu i wsparcia sprzedaży zarządzanego przez PawłaSobczyńskiego, odpowiedzialnego za koordynację działańmarketingowych, analizy i traffic.
Dział reklamy Broker FM, odpowiada za sprzedaż czasu antenowegowszystkich stacji wchodzących w skład Grupy (RMF FM, RMF Maxxx, RMFClassic, Miastomuzyki.pl).
Dołącz do dyskusji: Broker FM modyfikuje strukturę działu reklamy