BP partnerclub - więcej niż katalog
4 października 2003 r. na stacjach BP i Aral ruszyła czwarta już edycja programu BP partnerclub
4 października 2003 r. na stacjach BP i Aral ruszyła czwarta już edycja programu BP partnerclub. Tradycyjnie towarzyszy jej wydanie katalogowe - dostępne dla Klientów na stacjach, przygotowane w nowej szacie graficznej oraz w nowym formacie. Każdy katalog zawiera samochodową mapę Polski, albumowe zdjęcia najpiękniejszych polskich zamków i, co najważniejsze, poszerzone i urozmaicone oferty nowych i dotychczasowych Partnerów programu.
Nowa edycja programu przynosi również nowe, poszerzone i urozmaicone oferty Partnerów programu. Na szczególną uwagę zasługuje nowy produkt: Motokarta Kredytowa Citibank-BP. Jest to karta kredytowa umożliwiająca zbieranie punktów w programie BP partnerclub wszędzie tam, gdzie akceptowane są płatności kartą VISA. Płacąc kartą na stacjach BP i Aral, punkty zbiera się podwójnie: za płatność kartą i za zakup produktów premiowanych punktami. Ponadto na posiadaczy karty czekają oferty specjalne na stacji BP, na przykład specjalny program myjni BP Moto Supreme. Karta dostępna będzie od listopada br.
Drugą nowością z oferty Partnerów programu jest oferta Empik-u, który pojawia się w programie po raz pierwszy. W nowym katalogu nie zabrakło żadnego z dotychczasowych Partnerów programu. Są, więc: Mc Donald's, Beverly Hills Video, Geant, Multikino, RTVEuroAGD, IDEA, Scan Holiday, Cyfra Plus, Allianz i Elvia z ofertą BP assistance a także PZU, British Airways oraz Interhome.
Szczególnym Partnerem programu jest Polska Akcja Humanitarna. BP wraz ze swoimi Klientami przekazała na Akcję Pajacyk (dożywiania dzieci z ubogich rodzin) ponad milion złotych.
Dołącz do dyskusji: BP partnerclub - więcej niż katalog