Bank Pekao wystartował z nową kampanią pożyczki gotówkowej (wideo)
„Pożyczka wygodnie i szybko” – pod tym hasłem Pekao prezentuje swoją najnowszą kampanię pożyczki gotówkowej, którą każdy klient – zarówno nowy, jak i obecny – może wziąć online.
O pożyczkę bez prowizji i z RRSO* 10,99 proc. można zawnioskować do 12 stycznia 2025 r. Maksymalna kwota to 250 000 zł, a okres spłaty 24 miesiące. Pozyskane środki można przeznaczyć na dowolny cel, poza spłatą zobowiązań posiadanych w Banku Pekao S.A.
Dotychczasowi klienci banku mogą zawnioskować o pożyczkę w serwisie internetowym Pekao24 lub aplikacji mobilnej PeoPay. Aby skorzystać z warunków dostępnych w ramach oferty, w polu kod promocyjny należy wpisać: okazja. W przypadku pozytywnej decyzji kredytowej umowę można zaakceptować korzystając z tych samych kanałów zdalnych.
Nowi klienci Pekao mogą złożyć wniosek kredytowy za pośrednictwem strony internetowej www.pekao.com.pl. Jeśli wnioskują o kwotę do 8000 zł, po pozytywnej decyzji kredytowej, umowę pożyczki mogą zaakceptować w serwisie elektronicznym za pomocą kodu otrzymanego na numer telefonu, a dokumenty zabezpieczone hasłem otrzymują na adres
e-mail wskazany we wniosku. W pozostałych przypadkach dopełnienie formalności odbywa się w wybranym przez klienta oddziale banku.
Pożyczka jest również dostępna w każdej placówce Pekao.
- Wszyscy mamy marzenia, ambitne plany i różne cele do zrealizowania, a wygodna pożyczka online w Banku Pekao pomaga w ich urzeczywistnieniu. Nie tylko obecni klienci banku, ale również nowi zyskują wygodę i swobodę działania. Pożyczkę można wziąć w aplikacji mobilnej PeoPay oraz w serwisie internetowym Pekao24**, na stronie internetowej banku lub tradycyjnie w placówce – mówi Jorge Sánchez-Klosiński, p.o. dyrektora Departamentu Marketingu w Banku Pekao S.A.
Jesienna odsłona kampanii reklamowej 360 stopni obejmuje telewizję, VOD, internet, radio online, media społecznościowe, a także kanały elektroniczne oraz placówki banku. To kolejna kampania banku pokazująca ludzi w codziennych sytuacjach, gdy podejmują decyzję „na tak” i biorą pożyczkę online, realizując przy tym swoje plany. Spoty osadzone są w dynamicznej i nowoczesnej konwencji, a ich dopełnieniem jest charakterystyczna grafika inspirowana ideą art brandingu, będąca integralną częścią języka reklamowego banku.
Za strategię i koncept kreatywny odpowiada agencja Leo Burnett. Produkcją spotu zajęło się studio Tank, a postprodukcją studio Badi Badi. Materiał filmowy wyreżyserował Tomasz Knittel. Za działania digital odpowiada Sales&More S.A, a social media realizuje Digital Kingdom. Autorem fotografii jest Łukasz Pęcak. Zakupem mediów offline zajął się dom mediowy Sigma Bis S.A.
*RRSO – rzeczywista roczna stopa oprocentowania pożyczki wynosi 10,99% przy założeniach: całkowita kwota pożyczki (bez kredytowanych kosztów) 9245 zł, pożyczka zaciągnięta na 24 miesiące, oprocentowanie zmienne 10,47% w stosunku rocznym, całkowity koszt pożyczki 1041,85 zł (w tym odsetki 1041,85 zł), całkowita kwota do zapłaty 10 286,85 zł, płatna w 23 ratach miesięcznych po 428,62 zł, 24. rata wyrównująca 428,59 zł. Kwota udostępniana pożyczkobiorcy 9245 zł. Kalkulacja została podana na podstawie przykładu reprezentatywnego wg stanu na 26.08.2024 r. Bank podejmuje decyzję o udzieleniu pożyczki po ocenie zdolności kredytowej.
**PeoPay i serwis internetowy Pekao24 są częścią usługi bankowości elektronicznej.