Aż nie chce się wysiadać...
Renault to samochody, z których nie chce się wysiadać - taki przekaz ma najnowsza kampania reklamowa przygotowana dla tej marki przez agencję Publicis
Jej celem jest zachęcenie do wzięcia udziału w jazdach próbnych Renault. Osoby, które się na to zdecydują mogą wygrać jedną z 12 wycieczek na Grand Prix Formuły I w Brazylii. Kampania jest realizowana od wczoraj w prasie i telewizji.
Dni Otwartych Drzwi Renault odbędą się w czasie dwóch kolejnych weekendów: 7-8 maja i 14-15 maja. Osoby, które skorzystają z jazd próbnych jednym z wybranych modeli samochodów Renault mogą, oprócz wspomnianej nagrody, liczyć na 12% rabat przy zakupie testowanego modelu auta.
Przygotowany przez Publicis trzydziestosekundowy spot telewizyjny przedstawia osoby, które podjechały samochodem Renault Scénic na stację benzynową. Jednak nikt z nich nie kwapi się, żeby wyjść z samochodu i zatankować paliwo. W końcu jeden z pasażerów wychyla się przez okno, otwiera wlew paliwa i w takiej pozycji zaczyna wlewać benzynę do baku. Ogłoszenie prasowe przedstawia wędkarza siedzącego w Renault Clio nad jeziorem i łowiącego ryby bez wychodzenia z samochodu. Reklama jest opatrzona hasłem: "Raz wsiądziesz i nie będziesz chciał wysiąść". Ogłoszenia prasowe ukażą się między innymi w tygodnikach społecznych. Spot telewizyjny zobaczymy w wybranych stacjach polskojęzycznych.
Dołącz do dyskusji: Aż nie chce się wysiadać...