Agencja hoh wzmacnia zespół
Karolina Szaniawska i Daniel Portka, związani z agencją hoh niemal od początku jej istnienia, obejmują nowe role w strukturze, by jeszcze mocniej wspierać rozwój kluczowych obszarów działań i realizację kreatywnych projektów z udziałem influencerów i wykorzystaniem nowych technologii.
Od października Daniel Portka, dotychczasowy senior strategy manager w hoh objął stanowisko head of strategy & sales, przejmując stery nad zespołem sprzedażowo-strategicznym. W nowej roli będzie odpowiedzialny za rozwój strategii marketingowych oraz budowanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi.
Daniel Portka dołączył do hoh niemal pięć lat temu i od tego czasu był zaangażowany w realizację licznych kampanii dla takich marek jak OPPO, Netto, Blik i Danone. Wcześniej doświadczenie zdobywał w agencjach ROI Zenith, 24/7Communication i Adnext.
Karolina Szaniawska objęła stanowisko head of influencer team, w ramach którego będzie odpowiadać za wdrażanie strategii wypracowanych wspólnie z zespołem Daniela Portki. Do agencji dołączyła w 2021 roku, a jej doświadczenie w influencer marketingu sięga ponad ośmiu lat. W roli senior project managera odpowiadała za kompleksową obsługę kampanii z udziałem influencerów, szczególnie w branży beauty, współpracując z takimi markami jak Drogerie Natura, Uzdrovisco, La Roche Posay czy Pantene. Była również autorką kreatywnych projektów dla klientów takich, jak KFC, Mastercard oraz marki z grupy Procter & Gamble.
- Karolina i Daniel, niemalże od początku funkcjonowania hoh są obecni w wielu kluczowych procesach, pozyskują klientów, prowadzą najważniejsze projekty i rozwijają się wraz ze wzrostem firmy. Od teraz staną na czele dwóch kluczowych działów prowadząc zespoły złożone ze wspaniałych specjalistów, bez których nie moglibyśmy podejmować tak śmiałych kroków na rynku jak obecnie ma to miejsce – podkreśla Rafał Janik, co-owner hoh.
Dołącz do dyskusji: Agencja hoh wzmacnia zespół