SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmarł Adam Łaszyn. Był wybitnym ekspertem PR

Nie żyje Adam Łaszyn, ceniony ekspert komunikacji kryzysowej i strategii wizerunkowych, założyciel agencji Alert Media Communications. Zmarł w środę 9 października w wieku 57 lat. 

Adam Łaszyn, fot. FacebookAdam Łaszyn, fot. Facebook

Adam Łaszyn prowadził agencję Alert Media Communications, specjalizującą się m.in. w zarządzaniu kryzysowym, strategiach komunikacyjnych i szkoleniach medialnych. Przez lata współpracował z wieloma firmami i instytucjami, jego klientami byli Coca-Cola, Danone, DKMS, Goodyear, Pepco, Philip Morris, PLL LOT, Nutricia, Velux, i wiele innych. Pracował także jako ekspert ds. wizerunku i wystąpień publicznych. Jako specjalista ds. marketingu politycznego pracował przy wielu udanych kampaniach wyborczych i z ważnymi politykami RP. Twórca terminu „przekazy dnia” oraz kryzysowej Zasady 5P.

Adam Łaszyn z wykształcenia był prawnikiem, karierę zawodową zaczynał w 1998 roku jako dziennikarz Trójki, „Życia Warszawy”, “Ekspressu Wieczornego”.

Był współzałożycielem i wiceprezesem Stowarzyszenia Agencji Public Relations. Zaangażowany w tworzenie branżowych standardów, wiele lat zasiadał we władzach Związku Firm Public Relations. Był też członkiem Rady Etyki PR, wykładowcą London School of PR, jurorem Złotych Spinaczy, laureatem branżowej nagrody Lwy PR.

Wykładowca akademicki, autor książek „Media i ty”, „eKryzys”, „Pierwsze ćwierćwiecze. 25 lat PR w Polsce” i „Sztuka Public Relations”. Współautor „Leksykonu PR”. Swoją wiedzą chętnie dzielił się w mediach, jako ekspert często występował także na łamach Wirtualnemedia.pl.

Zespół Wirtualnemedia.pl składa najszczersze kondolencje Rodzinie, Przyjaciołom i Współpracownikom Adama Łaszyna.