9 agencji chce pracować dla Ministerstwa Rolnictwa
Do przetargu Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi na prowadzenie kampanii w internecie i w social mediach zgłosiło się 9 agencji. Są wśród nich m.in. Media Group, Aplan Media i Fabryka Marketingu - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Zaplanowane przez resort działania mają obejmować m.in. Google Ads, Apple Ads, LinkedIn, Facebook, Instagram, Messenger, TikTok, YouTube i platformę X, a także reklamy w serwisach VOD, portalach branżowych o tematyce rolniczej oraz w mediach regionalnych.
Do przetargu zgłosiło się 9 agencji. Są to: Fabryka Marketingu (oferta z ceną 58,6 tys. zł), Novem (62,8 tys. zł), Tarraya (105 tys. zł), One Horizon (200,9 tys. zł), Media Group (280,9 tys. zł), Remarkable Ones (87,6 tys. zł), Emedia (160,4 tys. zł), Aplan Media (189,3 tys. zł), Creativeharder (158,5 tys. zł).
Do zadań wybranej w przetargu agencji należeć będzie m.in. planowanie i realizacja kampanii, opracowywanie strategii, koncepcji kreatywnych i mediaplanów, kreacją i przygotowanie formatów reklamowych. Agencja ta będzie też doradzać ministerstwu w planowaniu strategii innych mediów (outdoor, prasa, radio, telewizja i targi).
Kampanie zaplanowane przez Ministerstwo Rolnictwa mają m.in. informować o programach i projektach realizowanych przez resort, wzmacniać wizerunek polskiego rolnika, podnosić świadomość społeczną w zakresie znaczenia bezpieczeństwa żywnościowego, zwiększać rozpoznawalność produktów polskich, a także zwiększać zainteresowanie działalnością MRiRW oraz profilami ministerstwa w social mediach.
Umowa z wybraną agencją zostanie zawarta na 18 miesięcy, a budżet na zaplanowane działania wynosi 1,5 mln zł.
Dołącz do dyskusji: 9 agencji chce pracować dla Ministerstwa Rolnictwa