111 projektów nominowanych w konkursie Złote Spinacze. Najwięcej z 38 Content Communication i K+ Group
Jury 22. edycji konkursu Złote Spinacze wyłoniło aż 111 projektów, które zakwalifikowane zostały do drugiego etapu i będą rywalizować o nagrody. W tym roku najwięcej nominacji otrzymały agencje: 38 Content Communication (10 nominacji), K+Group (8 nominacji) oraz Linkleaders i Big Picture (po 6 nominacji).
Nominowane projekty będą walczyły o nagrody w drugim etapie konkursu, który odbędzie się w listopadzie. W kategoriach głównych i sektorowych jurorki oraz jurorzy będą mogli przyznać Złote, Srebrne i Brązowe Spinacze, natomiast w trzech kategoriach specjalnych wyłącznie Złote Spinacze. W każdej kategorii nagroda w kolorze złotym może być tylko jedna.
Ponadto przyznany zostanie Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie”, a więc podmiotu, który zdobędzie najwięcej punktów za wszystkie otrzymane nagrody. W celu wyłonienia zwycięzcy, Związek Firm PR, organizator konkursu, przeprowadzi ranking nagrodzonych podmiotów, według punktacji określonej w regulaminie.
Laureatów tegoroczne tych Spinaczy poznamy podczas uroczystej gali, która odbędzie się 9 grudnia 2024 r.
Zobacz: Znamy pełny skład jury Złotych Spinaczy 2024
Portal Wirtualnemedia.pl jest patronem medialnym konkursu Złote Spinacze.
Złote Spinacze 2024 – lista nominowanych
Kategorie główne:
PR korporacyjny
Od antywirusa do eksperta cybersecurity. Rozwój marki ESET / Linkleaders, ESET, DAGMA Bezpieczeństwo IT
Mamy na to dane! Otodom bada mieszkaniowe szczęście Polaków / Linkleaders, Otodom, Polityka Insight, SWPS Innowacje, IQS
5G Bardziej – promocja nowego standardu sieci od T-Mobile / 24/7Communication, T-Mobile Polska
PR produktu
Czy AI zabierze nam pracę? Launch "Klasy AI" by Samsung / dfusion communication, Samsung
Zrobiliśmy to lepiej: PR-owy sukces Burgera Rywala / Havas PR Warsaw, MAX Premium Burgers
Powrót BELFRA – serialu, który zmienił polską telewizję / Havas PR Warsaw, CANAL+
„Zawód? Po 50-tce to tylko uczucie” / Agencja Przestrzeń, OLX Polska
Issue management i komunikacja kryzysowa
LPP vs HDR: o znikających miliardach i odzyskanym zaufaniu / Lighthouse, LPP
„Wchodzę do banku 16:55” – kryzys przekuty w sukces marki / mBank
Pomoc poszkodowanym z OC / UNIQA Polska
Advocacy i Public Affairs
Ogólnopolski Program Zwalczania Chorób Infekcyjnych / PRCN
Gdzie jesteś? Gdy znika dziecko gubi się cała rodzina / 38 Content Communication, Agnieszka i Daniel Dymińscy
Czas na #tantiemyzinternetu! / SFP-ZAPA, czyli Stowarzyszenie Filmowców Polskich - Związek Autorów i Producentów Audiowizualnych
Kampania społeczna
CZEŚĆ CIAŁO! Ciała prawda o dojrzewaniu / Big Picture, Fundacja Cześć Ciało
Żałoba 146 rodzin / K+Group, Fundacja Słonie na Balkonie, DDB Warszawa, OMD Poland, Fuse
Nawet Stańczyk z obrazu Matejki znalazł czas na Dzień na U / Fundacja Rak'n'Roll. Wygraj Życie!, Nationale-Nederlanden, Big Picture, Clear
Communication Group, K+Group
PR pro bono
Kampania profrekwencyjna: „To Twój wybór” / OneMulti, Inicjatywa Głos Kobiet
Gdzie jesteś? Gdy znika dziecko gubi się cała rodzina / 38 Content Communication, Agnieszka i Daniel Dymińscy
Żałoba 146 rodzin / K+Group, Fundacja Słonie na Balkonie, DDB Warszawa, OMD Poland, Fuse
Z dwóch stron muru – działania PR wokół wystawy w POLIN / Saatchi & Saatchi, Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, MSL, Prodigious, Zenith,
Leo Burnett
Employee experience i komunikacja wewnętrzna
Pamiętaj o okularach ochronnych / ERBUD, Fundacja Szansa - Jesteśmy Razem
Etex – Nasz Wspólny Dom / WeCom PR, Verbum, 81/82, Etex Poland
Prosto, prościej, najprościej :) / ING Bank Śląski, MOSQI.TO
Event komercyjny
Międzynarodowe Targi Stomatologiczne KRAKDENT / Targi w Krakowie
Maraton z Misją od Nationale-Nederlanden / Nationale-Nederlanden, Aponadto
Akademia Cyberbezpieczeństwa w Mieście ING / Burson, ING Bank Śląski, GONG
Event społeczny
Zastygliśmy na Dworcu Centralnym / Fundacja ERBUD
NATO x GAMING: pierwszy w historii sojuszu turniej gamingowy / Planet Partners, M&C Saatchi London
Wielka Wyprawa Maluchów dla Dzieci 2024 / Fundacja Stars4Stars, Stowarzyszenie 126Evolution, Nice1 Agency, TTAge
Launch produktu, usługi lub firmy
EA SPORTS i PROSTO – nowa drużyna wchodzi do gry / monday comms, Electronic Arts
3x TAK dla PETfura, czyli jak ujarzmić system kaucyjny / Publicis Consultants, Carrefour Polska
Szwedzki klimat na drodze / White Bits, Volvo Euro-Kas Katowice
ESG, Sustainability i CSR Communications
Akcja Tron – kampania edukacyjna / WCTron, Apollo 360
Wielki Test Mobilności Miejskiej 2023 / NBS Communications, Arval Service Lease Polska
Kampania społeczna „Dom zaczyna się od serca” / K+Group, Pepco
Fishing For Data / Publicis
PR miejsca, miasta lub regionu
LODZ600 – 600 obrazów na 600-lecie Łodzi / 38 Content Communication, Centrum handlowo-rozrywkowe Manufaktura w Łodzi
Niepoważni na serio – zmiana komunikacji Teatru Komedia / Północne Centrum Sztuki Teatr Komedia
Gabinet Porcelanowy – nowa wystawa Zamek Królewski na Wawelu / Zamek Królewski na Wawelu Państwowe Zbiory Sztuki
Social media
Kampania „CZEŚĆ CIAŁO! Ciała prawda o dojrzewaniu” / Big Picture, Fundacja Cześć Ciało, On The Wave
Czesi oficjalnie z dostępem do morza / PORR
Influenserzy (Ba!)roku / Altavia Kamikaze + K2
Business-to-Business PR
Opiekun – kompetencje przyszłości / 38 Content Communication, Fundacja Nutricia
Są biura i jest Studio-nowa definicja przestrzeni biurowych / K+Group, Spółka biurowa Skanska, White Bits
Palo Alto Networks dla cyberbezpieczeństwa w Polsce / Monday Agencja Komunikacji
Komunikacja z rynkiem finansowym
LPP vs HDR: o znikających miliardach i odzyskanym zaufaniu / Lighthouse, LPP
Media relations
Kosmiczny „game changer” polskich inżynierów / Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa, Polska Agencja Kosmiczna
#NoShameCoalition / Answear.com, Clue PR
„Tysiące historii o drugim życiu”. 15-lecie Fundacji DKMS / M&CC, Fundacja DKMS
Employer Branding
Cała prawda o IT w finansach. mBank oddaje głos specjalistom / Linkleaders, mBank
WYWARZONE DUETY, kampania pokazująca siłę współpracy pokoleń / Carlsberg Polska
Wiemy, że dobre decyzje bywają nieoczywiste #UNEXPECTEDJOBS / Bank BNP Paribas, Be About Hybryd Agency
Content marketing – branded content
Hej, IKEA! Ty naprawdę jesteś Made in Poland? / Walk PR, IKEA Retail
Nowy, skuteczny zawodnik wchodzi do gry / 38 Content Communication, Unilever
Roweroterapia / GetHero, Decathlon, Przestrzeń
Custom Publishing
Akcja Tron – kampania edukacyjna / WCTron, Apollo 360
Włączamy różnorodność. Pierwszy raport DEI WBD w Polsce / SEC Newgate CEE, TVN Warner Bros. Discovery`
Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci / Biedronka
Walka z dezinformacją
Kampania Poranek PO / PRCN
Wbrew pozorom. ESET demaskuje oszustów w cyberprzestrzeni / Linkleaders, ESET, DAGMA Bezpieczeństwo IT
#ZmieniamyNarracje o osobach z doświadczeniem uchodźczym / Walk PR, IKEA Retail
Kategorie sektorowe:
Technologia, IT, telekomunikacja
Aukcje Allegro dla WOŚP / MSL, Allegro
Od antywirusa do eksperta cybersecurity. Rozwój marki ESET / Linkleaders, ESET, DAGMA Bezpieczeństwo IT
EA SPORTS i PROSTO – nowa drużyna wchodzi do gry / monday comms, Electronic Arts
Finanse
Nawet Stańczyk z obrazu Matejki znalazł czas na Dzień na U / Fundacja Rak'n'Roll. Wygraj Życie!, Nationale-Nederlanden, Big Picture, Clear
Communication Group, K+Group
Świat Bardziej Love – Ulepszamy Walentynki / VeloBank, ZOOM bsc
Fishing For Data / Publicis
Uroda, higiena i wellness
Launch gamy MELA B3 od marki La Roche-Posay / LoveBrands Group, L'Oréal, Polot Agency, 2koma7
Nowy, skuteczny zawodnik wchodzi do gry / 38 Content Communication, Unilever
L’Oréal: z ikony branży kosmetycznej do lidera beauty-tech / Publicis Consultants, L'Oréal Polska i Kraje Bałtyckie
Moda i styl życia
#NoShameCoalition / Answear.com, Clue PR
LODZ600 – 600 obrazów na 600-lecie Łodzi / 38 Content Communication, Centrum handlowo-rozrywkowe Manufaktura w Łodzi
LPP vs HDR: o znikających miliardach i odzyskanym zaufaniu / Lighthouse, LPP
Sektor spożywczy
Zrobiliśmy to lepiej: PR-owy sukces Burgera Rywala / Havas PR Warsaw, MAX Premium Burgers
Polska Izba Miodu – liderem opinii / Weber Shandwick
3x TAK dla PETfura, czyli jak ujarzmić system kaucyjny / Publicis Consultants, Carrefour Polska
Kultura i media
Niepoważni na serio – zmiana komunikacji Teatru Komedia / Północne Centrum Sztuki Teatr Komedia
Powrót BELFRA – serialu, który zmienił polską telewizję / Havas PR Warsaw, CANAL+
BookTok czyli moda na czytanie prosto z TikToka / 24/7Communication, TikTok Polska
Czas na #tantiemyzinternetu! / SFP-ZAPA, czyli Stowarzyszenie Filmowców Polskich - Związek Autorów i Producentów Audiowizualnych
Medycyna i zdrowie
Opiekun – kompetencje przyszłości / 38 Content Communication, Fundacja Nutricia
Lecz się odpowiedzialnie – stop nadużywaniu antybiotyków / ENMEDICA CONSULTING
MAMY czas na zdrowie / Weber Shandwick, Haleon Polska
Sport, turystyka i rekreacja
„Zakochaj się na novo. 50 lat novoczesności” / 38 Content Communication, Novotel Warszawa Centrum
„Tak jak lubisz. Bezpośrednio” – rezerwacje bez pośredników / Q&A Comms, Profitroom
Paryż 2024 – igrzyska na Maxa w Eurosporcie / Eurosport Polska, United PR
Decathlon Challenge / GetHero, Decathlon, Przestrzeń
Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze
Pamiętaj o okularach ochronnych / ERBUD, Fundacja Szansa - Jesteśmy Razem
Czesi oficjalnie z dostępem do morza / PORR
O rynku mieszkań inaczej: emocje i dane w jednym stały domu / Linkleaders, Otodom
Przemysł i infrastruktura
Akcja Tron – kampania edukacyjna / WCTron, Apollo 360
Różnorodny Corning: Łączymy ludzi, niezależnie od różnic / Corning Optical Communications, MJCC
Inżynierki 4.0 / Omega Communication, Siemens
Motoryzacja i transport
AlcoSense – stop nieświadomej nietrzeźwości / SAROTA PR
Wielki Test Mobilności Miejskiej 2023 / NBS Communications, Arval Service Lease Polska
Szwedzki klimat na drodze / White Bits, Volvo Euro-Kas Katowice
NGO i sektor publiczny
CZEŚĆ CIAŁO! Ciała prawda o dojrzewaniu / Big Picture, Fundacja Cześć Ciało
Żałoba 146 rodzin / K+Group, Fundacja Słonie na Balkonie, DDB Warszawa, OMD Poland, Fuse
Kampania społeczna Szlachetnej Paczki 2023 / Stowarzyszenie WIOSNA, Hand Made, ISTV Media
Kategorie specjalne:
Kreatywność
Prymus – kampania „Otwarci na zmianę” / 180heartbeats + JUNG v MATT, monday comms
Żałoba 146 rodzin / K+Group, Fundacja Słonie na Balkonie, DDB Warszawa, OMD Poland, Fuse
Z dwóch stron muru – działania PR wokół wystawy w POLIN / Saatchi & Saatchi, Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, MSL, Prodigious, Zenith,
Leo Burnett
Influenserzy (Ba!)roku / Altavia Kamikaze + K2
Fishing For Data / Publicis
Efektywność
Gdzie jesteś? Gdy znika dziecko gubi się cała rodzina / 38 Content Communication, Agnieszka i Daniel Dymińscy
CZEŚĆ CIAŁO! Ciała prawda o dojrzewaniu / Big Picture, Fundacja Cześć Ciało
LPP vs HDR: o znikających miliardach i odzyskanym zaufaniu / Lighthouse, LPP
Czas na #tantiemyzinternetu! / SFP-ZAPA, czyli Stowarzyszenie Filmowców Polskich - Związek Autorów i Producentów Audiowizualnych
Research&Insight
Debiutanci '23 / Profeina, Lata Dwudzieste
Platforma GdzieJakiBiznes.com od Mastercard / Mastercard, Solski Communications
Fishing For Data / Publicis
Dołącz do dyskusji: 111 projektów nominowanych w konkursie Złote Spinacze. Najwięcej z 38 Content Communication i K+ Group