SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

10 projektów agencji ZFPR nominowanych do Sabre Awards

Spośród 11 polskich projektów nominowanych w tym roku do nagrody Sabre Awards, międzynarodowego konkursu organizowanego przez nowojorską The Holmes Group, 10 zrealizowały agencje zrzeszone w Związku Firm Public Relations.

Jury konkursu Sabre Awards wyróżniło następujące agencje:

1.ComPress, za projekt „Oświecona Warszawa” dla Stoen S.A., w kategorii Community Relations.
2.Fleishman-Hillard, za projekt „Ergotest - nie bądź technokaleką”, dla Fellowes, w kategorii Public Education.
3.Headlines Porter Novelli, za projekt „Chronię życie przed rakiem szyjki macicy” dla MSD, w kategorii Eastern Europe.
4.On Board Public Relations, za projekt „Przekraczanie granic” dla Fundacji Marka Kamińskiego, w kategorii Charities and Not for Profit.
5.Partner of Promotion, za projekt „Daj im przyszłość”, dla Urzędu m.st. Warszawy, w kategorii Charities and Not for Profit.
6.Profile, za projekt „Szkoła bez przemocy” dla Polskapresse, Mediów Regionalnych i Fundacji Grupy TP w kategorii Eastern Europe.
7.Rowland Communications, za projekt „Z tradycją w nowoczesność”, dla Krajowej Agencji Handlowej Społem, w kategorii Trade Associations.
8.Sigma International, za projekt „Aqaba”, dla Wolnej Strefy Ekonomicznej Aqaba w Jordanii, w kategorii Travel and Tourism.
9.Twenty Four Seven PR, za projekt „Przyjaciele sukcesu”, dla Microsoft Dynamics, w kategorii Professional Service Firms.
10.United PR, za projekt „Black Hawk ląduje w Polsce” dla Sikorsky Aircraft Corporation, w kategorii Corporate Media Relations.

Agencja ComPress otrzymała nominację za przeprowadzenie akcji „Oświecona Warszawa”, której celem było poprawienie bezpieczeństwa w mieście poprzez zamontowanie 100 latarni w słabo oświetlonych miejscach Warszawy. Punkty, w których Fundacja STOEN RWE montuje nowe latarnie, zostały wytypowane przez Urząd m.st. Warszawy, Komendę Stołeczną Policji i w drodze głosowania przez mieszkańców stolicy.

Celem przeprowadzonej przez firmę Fellowes Polska oraz agencję PR Fleishman-Hillard kampanii „Ergotest - nie bądź technokaleką" było uświadomienie pracownikom biurowym i ich pracodawcom zagrożeń zdrowotnych wynikających z wielogodzinnej pracy przed komputerem oraz edukowanie na temat sposobów minimalizowania związanego z nią ryzyka i zasad ergonomii w pracy.

Kampania agencji Headlines Porter Novelli „Chronię życie przed rakiem szyjki macicy” to akcja skierowana do wszystkich polskich kobiet, polegająca na uświadomieniu, że odpowiednia profilaktyka skutecznie chroni przed rakiem szyjki macicy.

Próba przełamania stereotypów w myśleniu o niepełnosprawności i chorobie, to założenie projektu „Przekraczanie granic” zrealizowanego przez agencję On Board PR. Kampania Fundacji Marka Kamińskiego, w której uczestniczył 15-letni niepełnosprawny Jaś Mela wzbudziła olbrzymie zainteresowanie i pokazała, że warto podejmować wyzwania i zmagać się z własną słabością.

„Daj im przyszłość – Warszawskie Rodzinne Domy Dziecka” to kampania społeczna realizowana przez Partner of Promotion z Urzędem m.st. Warszawy. Celem projektu jest poinformowanie warszawiaków o konieczności zakładania rodzinnych form opieki zastępczej – dla dzieci pozbawionych opieki rodzicielskiej. Zgodnie z prawem takie placówki już wkrótce maja zastąpić państwowe domy dziecka.

Założeniem akcji realizowanej przez Profile „Szkoła bez przemocy” jest uświadomienie uczniom, nauczycielom i rodzicom problemu przemocy w szkołach. Oprócz podniesienia świadomości zjawiska, akcja zapewnia szkołom narzędzia oraz wsparcie, dzięki którym same mogą rozpocząć walkę z problemem. Kampania skierowana jest do szerokiej opinii publicznej, uczniów, nauczycieli i rodziców oraz instytucji związanych ze szkolnictwem – przedstawicieli administracji i organizacji pozarządowych.

Rowland Communications wsparło Krajową Agencję Handlową, przy konsolidacji sklepów Społem - największej polskiej sieci sklepów spożywczych. Realizowane działania polegały między innymi na komunikowaniu nowej nazwy „Społem Znajomy Sklep" oraz zmianie wizualizacji. Długoterminowym celem projektu jest wprowadzenie dla wszystkich sklepów „Społem” wspólnego systemu działań.

Sigma International została nominowana za kampanię dla zarządu Wolnej Strefy Ekonomicznej Aqaba w Jordanii. Głównym celem projektu było wzbudzenie zainteresowania wśród polskich turystów i biur podróży wyjazdami do regionu położonego nad Morzem Czarnym. Wyniki przeprowadzonych po kampanii badań potwierdziły znaczny wzrost wiedzy wśród liderów opinii i branży turystycznej na temat tego regionu.

„Przyjaciele Sukcesu” to elitarny, ogólnopolski program doradczo-edukacyjny dla kadry zarządzającej średnimi firmami, realizowany przez Twenty Four Seven PR dla Microsoft Dynamics. Jego założeniem była pomoc polskim menedżerom w uzyskaniu inspiracji, aby jeszcze skuteczniej i nowocześniej zarządzać przedsiębiorstwami.

„Black Hawk ląduje w Polsce” to projekt United PR, budujący pozytywny wizerunek firmy Sikorsky Aircraft Corporation, jako godnej zaufania spółki o bogatych tradycjach, solidnego inwestora oraz producenta nowoczesnych, wielozadaniowych, wojskowych helikopterów Black Hawk. Projekt zakończył się nabyciem przez firmę Sikorsky Polskich Zakładów Lotniczych w Mielcu.

Trzy projekty spośród nominowanych do Sabre Awards, w 2006 roku znalazły się w finale konkursu Złote Spinacze, organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Wyróżnienia otrzymały: „Oświecona Warszawa” agencji ComPress w kategorii Corporate Social Responsibility, „Przekraczanie granic” On Board PR oraz „Daj im przyszłość” Partner of Promotion” w kategorii kampania społeczna.

Sabre Awards to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów międzynarodowych branży PR. Organizowany jest przez The Holmes Group z Nowego Jorku. Europejska edycja konkursu, do której zgłaszane są projekty z całego kontynentu, jest organizowana po raz trzeci. Zwycięzcy SABRE Awards 2007 zostaną ogłoszeni pod koniec maja, podczas uroczystej gali, która odbędzie się w Barcelonie.

Dołącz do dyskusji: 10 projektów agencji ZFPR nominowanych do Sabre Awards

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl